سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]

*چه زود از یادت رفت*

یه زمانی به دوستیها خیلی اعتقاد داشتم.

فکر میکردم یه رابطه حالا به هر شکلی که هست با ارزش و قابل احترامه

اما الان دیگه این فکرو نمیکنم. دخترو پسر هم نداره شکل رابطه هم فرق نداره همه آدمها فقط ادعا دارن

مثلا یه دوستی همیشه ادعا داشت منو دوست داره و رابطه براش ارزش داره من هم خیلی به رابطمون اهمیت میدادم اما اختلاف نظر زیاد داشتیم یه جورایی با هم زیاد بحث میکردیم

از هم دلخور میشدیم و حتی 2و3 روز به هم زنگ نمیزدیم

من کینه ای نیستم به همین دلیل تقریبا تو 90% دلخوریهامون من تماس میگرفتم و خیلی معمولی برخورد میکردم تا اینکه آخرین بار راستش دیگه من تماس نگرفتم و چیزای زیادی فهمیدم

این بنده خدا اصلا منتظر بود همچین موضوعی پیش بیاد که از دست من راحت شه

وتمام این مدت بیچاره من که زنگ میزدم چقدر ناراحت میشده و تو رو دروایسی میمونده . به هر حال کاملا روشنه که باز هم توقع داشته من باهاش تماس بگیرم اما خوب اینجور دوستی برای من ارزش نداره  و خوشحالم که شناختمش ضمنا الان دیگه تردید ندارم که خیلی از بحثهایی که راه مینداخت با منظور بود

حالا اینو گفتم که بگم دوستای خوب هر آدمی ارزش دوستی نداره آدما اونی که ادعا میکنن

 




عسل ::: دوشنبه 88/3/25::: ساعت 6:15 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 11


کل بازدید :137458
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عسل
همیشه رفتن رسیدن نیست اما برای رسیدن حتما باید رفت
 
 
 
>>لینک دوستان<<
بندیر
لنگه کفش
PARANDEYE 3 PA
Well Come To www.mortazasaeedi.coo.ir
دخترک
ناز آهو
آدمکها

نور
...ترنم...
پاتوق دخترها
لــعل سـلـسـبیــل ( دل نوشته های یک هاجر )
خورجین عشق
کوله پشتـــــــــــــــــــــی
هر چی دلت بخواد
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
جواب دادن به شبهه ها
دانستنیها
آهــــــــــــــــــــاوران
در قلمرو سکوت
آزاد راه
دیگرسو
kaveh
تنها
ز دل تـنگـــی خـطی نوشـتم به یـادگـار
دنیای بهانه
هوای بارانی
آسمان بی حجاب
صدای سخن عشق
● باد صبا ●
نسیم خورشید بی حجاب
.... تفریح و سرگرمی ...
حدیث نفس
یادداشت ها
یادداشت های یه آسمونی
توکل به خدا

عاشقان میگویند
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
۩۞۩ عکس،موزیک و مطلب ۩۞۩
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت...
حرفهای گفتنی
عمومی

عشق
رضـــــــــــــــــــــــــــــا قـــــــــــــدرتـــــــــــــی
عشق پاییزی
بی ستاره ترین شبهای زندگی...
پر پرواز
نـو ر و ز
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
چه اهمیتی داره؟
ساغر هستی
خودمو خودم

زیر پوست عشق
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<