سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به من نوری ببخش که در پرتوش میان مردم گام بردارم و در تاریکی ها بدان راه یابم و در شکّ و شبهه ها روشن شوم . [امام زین العابدین علیه السلام]

*چه زود از یادت رفت*

وقتی می بوسه تو رو یاد من می افتی هیچ وقت؟

وقتی نازت می کنه یاد من می افتی هیچ وقت؟

وقتی گل میده بهت یاد میخکام می افتی؟

وقتی زل زدی بهش یاد شکلکام می افتی یا که نه؟

یاد من می افتی هیچ وقت یا که نه؟

یاد من می افتی هیچ وقت ؟

وقتی گریه می کنی سرت و بغل می گیره؟

وقتی می خندی بهش واسه خندهات میمیره؟

وقتی با هم دیگه اید کنار هم اینور و اونور

وقتی چشم غره میری واسه چشمات میزنه پر پر؟َ

تو رو دوست داره مثل من یا که نه؟

تو رو روچشماش میذاره یا که نه؟

وقتی آهنگی که با هم می شنیدم و گوش میدی یادم می افتی؟
اونجاهایی که با هم رفتیم میری یادم می افتی؟

وقتی دوستای قدیم و می بینی از من می پرسی؟

خیلی دوست دارم بدونم که حالت چطوره راستی؟
هنوز عکسام و نگه داشتی یا نه؟
هوای طوطی مونو داشتی یا نه؟
یاد من می افتی هیچ وقت؟
وقتی گریه می کنی سرت و بغل می گیره؟
وقتی میخندی بهش برای خندهات میمیره؟
وقتی دلگیره ازت تو رو می بخشه مثل من؟

واسه خندوندن تو میکشه نقشه مثل من؟
تو رو دوست داره مثل من یا که نه؟
اشکات رو تنش می باره یا که نه؟
تو رو دوست داره مثل من یا که نه؟

تو رو رو چشماش میذاره یا که نه؟

 

 

دوستای گلم لازمه بگم این شعر نه حرفای منه نه خطاب به شخص خاصی نوشتم فقط خوشم اومدو اینجاگذاشتمش که همه دوستای گلم هم بخوننش




عسل ::: سه شنبه 87/11/22::: ساعت 2:43 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 10


کل بازدید :137668
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
عسل
همیشه رفتن رسیدن نیست اما برای رسیدن حتما باید رفت
 
 
 
>>لینک دوستان<<
بندیر
لنگه کفش
PARANDEYE 3 PA
Well Come To www.mortazasaeedi.coo.ir
دخترک
ناز آهو
آدمکها

نور
...ترنم...
پاتوق دخترها
لــعل سـلـسـبیــل ( دل نوشته های یک هاجر )
خورجین عشق
کوله پشتـــــــــــــــــــــی
هر چی دلت بخواد
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
جواب دادن به شبهه ها
دانستنیها
آهــــــــــــــــــــاوران
در قلمرو سکوت
آزاد راه
دیگرسو
kaveh
تنها
ز دل تـنگـــی خـطی نوشـتم به یـادگـار
دنیای بهانه
هوای بارانی
آسمان بی حجاب
صدای سخن عشق
● باد صبا ●
نسیم خورشید بی حجاب
.... تفریح و سرگرمی ...
حدیث نفس
یادداشت ها
یادداشت های یه آسمونی
توکل به خدا

عاشقان میگویند
تا ریشه هست، جوانه باید زد...
۩۞۩ عکس،موزیک و مطلب ۩۞۩
خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت...
حرفهای گفتنی
عمومی

عشق
رضـــــــــــــــــــــــــــــا قـــــــــــــدرتـــــــــــــی
عشق پاییزی
بی ستاره ترین شبهای زندگی...
پر پرواز
نـو ر و ز
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
چه اهمیتی داره؟
ساغر هستی
خودمو خودم

زیر پوست عشق
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<